enja

W Japonii młode dziewczyny wynajmują za pieniądze swoje uda na miejsce reklamowe.

Zasada jest prosta: reklama powinna być tam, gdzie ludzie dużo patrzą.  Z tym założeniem pojawił się nowy trend w Tokio, polegający na tym, że młode kobiety, po podpisaniu kontraktu z firmą reklamową Absolute Territory PR (Ostateczne Terytorium), wynajmują swoje uda na miejsce reklamowe. A polega to na tym, że naklejają na udo rodzaj tatuażu tymczasowego, który ma reklamować określony towar, czy wydarzenie (np. promocja nowej płyty).

Jako seksuolog dodam, że jest to jedna z ciekawych form łączenia motywacji seksualnej z produktami reklamowymi. Seks już od bardzo dawna jest powszechnie używanym motywatorem, aby zachęcać do kupowania nawet najmniej seksualnych produktów, ale ten nowy pomysł w Tokio idzie o krok dalej, łącząc mobilną reklamę z ciałem, i odwołując sie bezpośrednio do fantazji seksualnych.

Popatrzcie zresztą sami…

Young Japanese women rent out their bare legs as advertising space

Japanese New Trend – Advertisement on women’s legs

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *